streda 5. decembra 2018

Challenge 11/2018 Paperoamo

                   V novembri som sa "hecla" a opäť sa mi podarilo zapojiť sa do oboch challenge :) Po halloweenskej "fialovo-sivo-oranžovo - absolútne nie moje farby" challenge som si to vynahradila u paperoamo. Zadanie bolo, aby bol vzorovaný podkladový papier. Mala som na výber pár fotiek, ktoré som chcela zoscrapovať a bolo mi v podstate jedno ktorú. Podklad som ale vyberala trochu dlhšie, lebo hneď po prečítaní zadania som si spomenula na úplne milý svetlo ružový papier, ktorý má po sebe jemné biele mini fliačiky. 
                  
                    Problém ale bol, že som mala len 1 kus a už z neho bolo trochu odstrihnuté...tak som si hľadala iné jemné, no vzorované papiere. Páčili sa mi 2, ale nakoniec som sa rozhodla, pre tento, ktorý vyzerá ako mint drevená podlaha :) Chcela som tam ale mať aj ten ružový a tak som to vyriešila takto. No a z toho tak nejak vznikol nápad ako urobiť stránku (ano, aj tu som mala na začiatku úplne inú predstavu...ako vždy...máte to tak aj vy? tiež sa často nakoniec úplne odkloníte od pôvodného nápadu?)

                     Trochu off topic, ale...niektoré viete, že s kamarátkou riešime výzdoby detských osláv. No a tam, celkom často, nevieme čo a ako a vtedy si vždy povieme, že budeme improvizovať. A vždy to dopadne úplne super! Neviem prečo, ale pri improvizácii zvyčajne dostaneme tie najlepšie nápady. Mám to veľmi rada. 

                     Späť k challenge...takže som sa rozhodla, že vymením farby. Tam, kde je na podklade mint, bude ružová a naopak. Tak som si dala nakopu všetky veci, ktoré by som mohla použiť a potom som už len vyberala a ukladala. Samozrejme nesmela chýbať gáza a lepenkové mini hviezdičky (ja hviezdičky prosto milujem! a tieto mini lepenkové...priznám sa, keď mi došli prvýkrát, tak som netušila ako by som ich mohla použiť...a hľa! Už som ich použila niekoľkokrát). Oh! a zabudla som...ešte pred začiatkom nalepovania som si celú stránku pofŕkala bielou akrylkou. A všimnite si jazvečíka :) Nie je ho moc vidno, ale je tam :) Keďže mal ale úplne "nevhodný" odtieň ružovej na svetríku, tak mu trčí len hlava no... :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára