streda 5. decembra 2018

Hrkáme hrkálkami - scrapworld challenge

                           V novembri som sa zapojila do 2 challenge...v tej u Ivky na scrapworlde bolo zadanie, použiť "hrkálku". No a to fakt neviem. Hrkálky a mixed media a rôzne podklady a ďalších milion vecí. Ale hrkálky sú v top 3! Navyše, sa snažím v každej challenge spraviť 12x12 stránku, lebo inak by moje baby nemali asi žiadnu fotku zoscrapovanú, takže nejaká pohľadnica neprichádzala do úvahy. Našťastie mala Ivka v článku odkaz na iný jej článok, v ktorom ukazovala ako sa dá spraviť hrkálka z organzy a dokonca tak, že (a toto fakt neviem ako sformulovať)...no prosto, že jedna strana bude bez okraja...
                   
                    Mala som nejaký nápad, ale ako vždy, nakoniec stránka vyzerá úplne inak. Olívia mala v škôlke Tekvičkovú party a ja som jej vyrobila kostým. Tak som sa rozhodla, že z toho spravím takú halloweensku stránku, keďže to bola novembrová challenge. Nechcela som ju ale spraviť až príliš strašidelnú, tak som sa to snažila zosvetliť aspoň použitím oranžovej a svetlej fialovej (fialová musela byť, lebo na kostýme bola čierna, fialová a zelená). 

                    Nie som z tej stránky nadšená, mala vyzerať úplne inak, navyše...vždy keď používam jednofarebné papiere tak mi to príde také...hm...(snáď nikoho neurazím) málo scrapbookovské. Chápete čo tým myslím. Prosto radšej používam klasické scrap papiere, so všetkými tými úžasnými vzormi a tak :) No ale...fakt som sa snažila a aspoň má Olívia zoscrapovanú halloweensku fotku :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára